• 02.09.22, 09:09

E-kampaaniapäeval ostetakse e-poest kuni 21 miljoni euro eest kaupa

Maksekeskuse andmeil paisus eelmisel E-smaspäeval siinse e-kaubanduse käive lausa kolmekordseks võrreldes tavapäevaga. „Kui eestlased e-ostlevad päevas kuskil 5-7 miljoni euro ulatuses, siis ühiskampaania päeval ostetakse veebipoodidest 15-21 miljoni euro väärtuses,“ kommenteeris Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät
  • Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät
Möödunud aastal kasvas Eestis e-ostlemine rohkem kui miljardi euro võrra ehk 50%, mis teeb kokku 2,5 miljardit eurot. „E-kaubanduse osa on jaekaubanduse kogumahust juba üle 20%. Sel aastal ületab e-kaubandus jaekaubanduse kogukäibest ilmselt juba 25% piiri, kasvades aasta võrdluses igas kuus 20-30%,“ lisas Väät.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele