AMTELi juht Arno Sillat: Eestis ostavad elektriautosid enim ettevõtete juhid ja tippspetsialistid
Müügistatistika näitab, et Eestis võtavad elektriautod kõige kiiremini omaks kallimate preemiumklassi autode ostjad, kelleks on peamiselt ettevõtete juhid, tippspetsialistid ja omanikud.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.