• 27.10.22, 09:11

Breden on otsustanud jaemüüki naasta

Mütsibränd Breden on lisaks e-kauplemisele otsustanud ka jaemüüki naasta. Täpsemalt on valik Bredeni mütse ja müts-salle alates käesolevast sügisest saadaval 11-s Rademari spordikaupluses.
Breden on otsustanud jaemüüki naasta
  • Foto: Bredeni pressimaterjalid
“Kuigi me endiselt hindame virtuaalsest müügikeskonnast tingitud turunduslikku vabadust ja kontakti klientidega laias ilmas, oleme otsustanud tulla vastu kõigile kodumaistele fännidele, kes meilt üha uuesti ja uuesti uurivad, kas ja millal saaks Bredeni tooteid enne ostmist ka oma silmaga näha ja käega katsuda. Vastus on nüüd olemas - seda kõike saab teha Rademaris,” kinnitab ettevõtte tegevjuht Kristel Mets.

Seotud lood

Uudised
  • 13.05.22, 10:00
Breden Kidsi uus tegevjuht tahab ettevõtte viia uutesse kõrgustesse
“Breden kõnetas mind eelkõige just läbi omanike Erko ja Merle Leemeti. Meie nägemused ühtisid täpselt seal, kuhu ettevõte tulevikus jõuda võiks, ja nii olingi müüdud,” ütles hiljuti Breden Kidsi uueks tegevjuhiks valitud Kristel Mets.
Uudised
  • 24.08.22, 13:17
Breden Kids otsustas lisaks toodete müümisele hakata neid ka välja rentima
Jätkusuutliku tootmise suunas liikudes on Breden Kids otsustanud alustada toodete välja rentimist. Koostööd alustati kodumaise ettevõttega The Rewear Company, mille rendiplatvormil jõuavad Bredeni tooted edaspidi taskukohase hinnaga veelgi suurema hulga tarbijateni.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele