• 24.11.22, 10:08

Millised on veebipoodide tulevikutrendid ja eestlaste e-ostuharjumused?

Online-ostlemine on muutunud alternatiivsest võimalusest igapäevaseks normaalsuseks. Uuringufirma Euromonitor prognoosib, et järgmise viie aasta jooksul ulatub Eesti e-kaubanduse turu keskmine aastane kasvumäär umbes 15 protsendini, ja kõigi Balti riikide elanikkond ostab 2026. aastaks veebist umbes viiendiku (20,9%) kõigist kaupadest.
SEB Kaupmeeste Makselahenduste ärijuht Karl Oskar Haak
  • SEB Kaupmeeste Makselahenduste ärijuht Karl Oskar Haak
Pole kahtlustki, et pandeemiaperiood viis e-kaubanduse kasvu enneolematutesse kõrgustesse ning paljude ostjate jaoks on endiselt argumendiks kodust lahkumata ostlemise mugavus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele