• 24.11.22, 10:08

Millised on veebipoodide tulevikutrendid ja eestlaste e-ostuharjumused?

Online-ostlemine on muutunud alternatiivsest võimalusest igapäevaseks normaalsuseks. Uuringufirma Euromonitor prognoosib, et järgmise viie aasta jooksul ulatub Eesti e-kaubanduse turu keskmine aastane kasvumäär umbes 15 protsendini, ja kõigi Balti riikide elanikkond ostab 2026. aastaks veebist umbes viiendiku (20,9%) kõigist kaupadest.
SEB Kaupmeeste Makselahenduste ärijuht Karl Oskar Haak
  • SEB Kaupmeeste Makselahenduste ärijuht Karl Oskar Haak
Pole kahtlustki, et pandeemiaperiood viis e-kaubanduse kasvu enneolematutesse kõrgustesse ning paljude ostjate jaoks on endiselt argumendiks kodust lahkumata ostlemise mugavus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele