Üks on kindel - külalislahkus on üks vahva termin, mida kohtab järjest rohkem. Milles aga enam nii kindel olla ei saa, on selle tähendus. Saavad kõik sellest ühtemoodi aru? Oled sa mõelnud, mida see sinu äris tähendab? Või veelgi enam - miks peaks üks hotell või restoran olema külalislahke? Või siis vastupidi - kas mitte kõik ei ole külalislahked? Jah ja ei - kindlasti enamus on. Sama kindel võib olla aga ka selles, et paremini saab alati, kirjutab Loovusaida kaasasutaja Indrek Maripuu.
Loovusaida kaasasutaja Indrek Maripuu jagab 7 soovitust külalislahke klienditeekonna kujundamiseks
Põhjus pingutamiseks on ju pragmaatline - me kõik tahame, et kliendid saaks väga hea kogemuse, tuleksid tagasi ja soovitaksid seda ka oma tuttavatele. Ettevõtte jaoks aitab see vähendada reklaamikulu ning suurendada kasumit.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.