Autor: Indrek Maripuu, Loovusaida kaasasutaja • 20. veebruar 2023

7 nõuannet külalislahke klienditeekonda kujundamiseks

Üks on kindel - külalislahkus on üks vahva termin, mida kohtab järjest rohkem. Milles aga enam nii kindel olla ei saa, on selle tähendus. Saavad kõik sellest ühtemoodi aru? Oled sa mõelnud, mida see sinu äris tähendab? Või veelgi enam - miks peaks üks hotell või restoran olema külalislahke? Või siis vastupidi - kas mitte kõik ei ole külalislahked? Jah ja ei - kindlasti enamus on. Sama kindel võib olla aga ka selles, et paremini saab alati, kirjutab Loovusaida kaasasutaja Indrek Maripuu.
Loovusaida kaasasutaja Indrek Maripuu jagab 7 soovitust külalislahke klienditeekonna kujundamiseks

Põhjus pingutamiseks on ju pragmaatline - me kõik tahame, et kliendid saaks väga hea kogemuse, tuleksid tagasi ja soovitaksid seda ka oma tuttavatele. Ettevõtte jaoks aitab see vähendada reklaamikulu ning suurendada kasumit.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757