• 21.02.23, 00:00

7 nõuannet külalislahke klienditeekonda kujundamiseks

Üks on kindel - külalislahkus on üks vahva termin, mida kohtab järjest rohkem. Milles aga enam nii kindel olla ei saa, on selle tähendus. Saavad kõik sellest ühtemoodi aru? Oled sa mõelnud, mida see sinu äris tähendab? Või veelgi enam - miks peaks üks hotell või restoran olema külalislahke? Või siis vastupidi - kas mitte kõik ei ole külalislahked? Jah ja ei - kindlasti enamus on. Sama kindel võib olla aga ka selles, et paremini saab alati, kirjutab Loovusaida kaasasutaja Indrek Maripuu.
Loovusaida kaasasutaja Indrek Maripuu jagab 7 soovitust külalislahke klienditeekonna kujundamiseks
  • Loovusaida kaasasutaja Indrek Maripuu jagab 7 soovitust külalislahke klienditeekonna kujundamiseks
Põhjus pingutamiseks on ju pragmaatline - me kõik tahame, et kliendid saaks väga hea kogemuse, tuleksid tagasi ja soovitaksid seda ka oma tuttavatele. Ettevõtte jaoks aitab see vähendada reklaamikulu ning suurendada kasumit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.12.25, 12:05
Selveri jõululettidel kolm pidulikku praadi ja söödavad päkapikumütsid – peakokk jagab nippe, kuidas jõululauda stressivabalt planeerida
Jõulud lähenevad ja koos nendega ka mitu suurt küsimust: mida seekord jõululauale panna, kes selle valmis teeb ja kuidas toitu säästlikult planeerida? Selveri lihameistrid ja pagarid on sel aastal aitamas nii traditsiooniliste maitseelamuste kui ka üllatavate uuendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele