• 23.03.23, 17:37

Eesti Parim Teenindaja 2023 superfinalistid on selgunud!

Žürii hinnangul oli konkursi tase ääretult kõrge ning neil oli hea meel, et ettevõtetes tegeletakse teeninduskultuuri ja - filosoofiaga ning kujundatakse õiget hoiakut kliendi suhtes.
Eesti Parim Teenindaja 2023 superfinalistid on selgunud!
  • Foto: Raul Mee
Pea nelisada teenindajat üle Eesti sooritasid 12. märtsil veebikeskkonnas testi, mille paremusjärjestuse alusel selgus 101 osalejat, kes said võimaluse end järgmises voorus proovile panna. Kahe päeva jooksul toimus konkursi teine voor, mil osalejatel paluti Zoomi keskkonnas end 2 minuti jooksul tutvustada ja vastata lisaks ühe minuti jooksul žüriiliikme küsimusele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele