Žürii hinnangul oli konkursi tase ääretult kõrge ning neil oli hea meel, et ettevõtetes tegeletakse teeninduskultuuri ja - filosoofiaga ning kujundatakse õiget hoiakut kliendi suhtes.
Pea nelisada teenindajat üle Eesti sooritasid 12. märtsil veebikeskkonnas testi, mille paremusjärjestuse alusel selgus 101 osalejat, kes said võimaluse end järgmises voorus proovile panna. Kahe päeva jooksul toimus konkursi teine voor, mil osalejatel paluti Zoomi keskkonnas end 2 minuti jooksul tutvustada ja vastata lisaks ühe minuti jooksul žüriiliikme küsimusele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.