Kaubanduskett Lidl on välja toonud oma ootused tarnijatele. Lidl mõistab, et rahvusvahelise ettevõttena vastutavad nad mitte ainult heade majandustulemuste, vaid laiemalt kogu ühiskonna ees.
Lidl ootab ka tarnijatel planeedi tulevikule kasulikku käitumist.
Foto: Liis Treimann
„Tänasel päeval ei piisa enam lihtsalt loomade varjupaikade ning laste heaks annetamisest,“ ütles poeketi Lidl ettevõtte sotsiaalse vastutuse konsultant Daiga Helena Židelune. Seega on ettevõttel mitmed ootused ja nõuded neile, kes poeketiga koostööd tegema soovivad hakata.
Arvestades majanduse ja tööturu olukorda, tõstab Lidl Eesti alates 1. märtsist valdava osa poetöötajate ja kõigi peakontori töötajate töötasusid keskmiselt 8%. Alles alustanud poetöötajate palk tõuseb vastavalt töölepingus toodud kokkuleppele.
Lidl võttis kasutusele rahvusvaheliste meetmete paketi, mis toetab teadliku toitumist ja hõlbustab tarbijate vastutustunlike otsuste tegemist. Selles tingituna suurendab jaekett järjekindlalt oma sortimendis taimsete valguallikate osakaalu ning laiendab oma vegantoodete valikut.
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.