Autor: Kaimo Niitaru • 24. aprill 2023
Kuidas saab tootja ise suurendada tõenäosust kaupluste sortimenti saamiseks?
Iga jaeketis müügil olev toode on valitud lähtuvalt tarbijatest ehk sellel on mingi eesmärk või lisandväärtus, mille tõttu kliendid võiksid tahta seda osta. Seetõttu peaks ka tootja, kes tahab pääseda mõne valitud kaupluse või kogu jaeketi sortimenti, mõtlema oma pakkumise läbi lähtuvalt tarbijatest, soovitab Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru.
Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru soovitab tootjal lähtuda tarbijast.
Foto: Prisma Peremarket
Kauplused on vahendajad toodete tarbijateni viimisel. Seetõttu mõtlevad ostujuhid iga pakutava toote puhul läbi, miks peaks tarbija kaupluses käies just selle valima. Kas sel on hinnaeelis, mida võivad tahta soodsamat hinda otsivad kliendid või on sel mingi lisandväärtus, näiteks toode on kohalik, mahe, eristuva koostise või maitsega.