Autor: Kaimo Niitaru • 24. aprill 2023

Kuidas saab tootja ise suurendada tõenäosust kaupluste sortimenti saamiseks?

Iga jaeketis müügil olev toode on valitud lähtuvalt tarbijatest ehk sellel on mingi eesmärk või lisandväärtus, mille tõttu kliendid võiksid tahta seda osta. Seetõttu peaks ka tootja, kes tahab pääseda mõne valitud kaupluse või kogu jaeketi sortimenti, mõtlema oma pakkumise läbi lähtuvalt tarbijatest, soovitab Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru.
Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru soovitab tootjal lähtuda tarbijast.
Foto: Prisma Peremarket

Kauplused on vahendajad toodete tarbijateni viimisel. Seetõttu mõtlevad ostujuhid iga pakutava toote puhul läbi, miks peaks tarbija kaupluses käies just selle valima. Kas sel on hinnaeelis, mida võivad tahta soodsamat hinda otsivad kliendid või on sel mingi lisandväärtus, näiteks toode on kohalik, mahe, eristuva koostise või maitsega.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757