• 24.04.23, 08:15

Kuidas saab tootja ise suurendada tõenäosust kaupluste sortimenti saamiseks?

Iga jaeketis müügil olev toode on valitud lähtuvalt tarbijatest ehk sellel on mingi eesmärk või lisandväärtus, mille tõttu kliendid võiksid tahta seda osta. Seetõttu peaks ka tootja, kes tahab pääseda mõne valitud kaupluse või kogu jaeketi sortimenti, mõtlema oma pakkumise läbi lähtuvalt tarbijatest, soovitab Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru.
Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru soovitab tootjal lähtuda tarbijast.
  • Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru soovitab tootjal lähtuda tarbijast. Foto: Prisma Peremarket
Kauplused on vahendajad toodete tarbijateni viimisel. Seetõttu mõtlevad ostujuhid iga pakutava toote puhul läbi, miks peaks tarbija kaupluses käies just selle valima. Kas sel on hinnaeelis, mida võivad tahta soodsamat hinda otsivad kliendid või on sel mingi lisandväärtus, näiteks toode on kohalik, mahe, eristuva koostise või maitsega.

Seotud lood

Uudised
  • 21.04.23, 11:01
Eesti toidutootjateta ei oleks Coopi
Coop Eesti tegevjuht Rainer Rohtla rääkis Eesti Toiduainetööstuse Liidu aastakonverentsil, et neil on sortimendis üle 60% Eestis tootjate kaupa. „Kui Eesti toidutootjaid ei oleks, siis ei oleks ka Coopi. Hindame Eesti tootjaid ja püüame anda endast parima,“ sõnas Rohtla.
Uudised
  • 18.04.23, 10:29
Maxima toob Baltikumis turule omabrändi Well Done
Maxima lansseerib uue omabrändi tootesarja Well Done, mis on saadaval kogu Baltikumis. Sortimenti jõuab aasta lõpuks ligi 700 erinevat toodet, pakkudes valikuga konkurentsi juba tuntud brändidele.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele