Autor: Ingrid Stamm • 25. aprill 2023

Uuring: kliendikogemuse 5 põhitrendi tänavuseks aastaks

Sel aastal kujundavad kliendikogemust eeskätt tehisintellekti rakendused, vestluslik klienditeenindus, suurem isikupärastamine, tarbijate meeleolu jälgimine ning ettevõtte sisemiste tõkete lõhkumine hea teeninduse pakkumiseks, selgub CRM-platvormi pakkuja Zendesk värskest uuringust, mille tulemusi tutvustab Ingrid Stamm, kes on Zendeski toote- ja müügijuht Datafoxis.
Zendeski toote - ja müügijuht Ingrid Stamm tutvustas uuringu tulemusi.
Foto: Neeme Kaalep

Uuringu Zendesk CX Trends 2023 (Global) läbiviimiseks küsitleti ligikaudu 3700 tarbijat, 4800 ärijuhti ning ligi 99 000 kliendihaldusplatvormi kasutavat ettevõtet, kelle vastuste põhjal joonistusid välja tänavused kliendikogemuse (CX, customer experience) trendid.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757