• 11.05.23, 13:56

Alar Ojastu: soovid rohkem müügitulu ja rahulolevamaid kliente? Panusta klienditeenindusele!

"Inimesed teevad ostuotsuseid enamasti lihtsalt selle järgi, mis neile meeldib, mitte ei vali konkreetse ettevõtte toodet," kirjutas Alar Ojastu. "Ettevõtte seisukohast on see ohtlik, sest kui klient ei ole sind teadlikult valinud, võib ta järgmine kord kergesti ostust loobuda, kui konkureeriv ettevõte teeb parema pakkumise. Ta on sinu tootega küll rahul, aga ta ei ole emotsionaalselt seotud."
Alar Ojastu soovitab klienditeenindusse panustada.
  • Alar Ojastu soovitab klienditeenindusse panustada.
  • Foto: Erakogust
Lihtsalt rahulolev, kuid ükskõikne klient pole kasumlikum kui rahulolematu klient.

Seotud lood

Uudised
  • 26.04.23, 09:30
Kantar Emor: parimat teeninduskogemust veebis pakuvad pangad ja apteegid
Parim teenindus e-kanalites on Eesti inimeste hinnangul internetipankades: esikolmikus on LHV, Swedbank ja Coop Pank. Neile järgnevad apteegid: Apotheka ja Südameapteegi e-poed.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.04.25, 19:30
Uus pilkupüüdev ärihoone Lõunakeskuse läheduses Tartu väravas – üüri pind juba täna!
2025. aasta suve lõpuks valmiv Raja Keskus toob Tartusse juurde üle 2500 ruutmeetri A-klassi kaubandus-, teenindus- ja büroopinda. Hoone esinduslik arhitektuur, paindlikud ruumilahendused, erakordselt hea nähtavus ja ligipääsetavus teeb sellest ideaalse koha igale kaubandus- ja teenindusettevõttele. Väärtust lisavad Lõunakeskuse vahetu lähedus, hea transpordiühendus, katusel asetsev päikesepark ja soe maa-alune parkla – kõik, mida üks kaasaegne ettevõte vajab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele