• 11.05.23, 13:56

Alar Ojastu: soovid rohkem müügitulu ja rahulolevamaid kliente? Panusta klienditeenindusele!

"Inimesed teevad ostuotsuseid enamasti lihtsalt selle järgi, mis neile meeldib, mitte ei vali konkreetse ettevõtte toodet," kirjutas Alar Ojastu. "Ettevõtte seisukohast on see ohtlik, sest kui klient ei ole sind teadlikult valinud, võib ta järgmine kord kergesti ostust loobuda, kui konkureeriv ettevõte teeb parema pakkumise. Ta on sinu tootega küll rahul, aga ta ei ole emotsionaalselt seotud."
Alar Ojastu soovitab klienditeenindusse panustada.
  • Alar Ojastu soovitab klienditeenindusse panustada. Foto: Erakogust
Lihtsalt rahulolev, kuid ükskõikne klient pole kasumlikum kui rahulolematu klient.

Seotud lood

Uudised
  • 26.04.23, 09:30
Kantar Emor: parimat teeninduskogemust veebis pakuvad pangad ja apteegid
Parim teenindus e-kanalites on Eesti inimeste hinnangul internetipankades: esikolmikus on LHV, Swedbank ja Coop Pank. Neile järgnevad apteegid: Apotheka ja Südameapteegi e-poed.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele