Autor: Heli Künnapas • 15. mai 2023

6 viisi, kuidas kliendid soovitud otsust tegema nügida

Kuidas suunata inimesi teatud valikuid tegema säilitades samal ajal valikute vabadus, sellest rääkis jaekaubanduskonverentsil Baltic Retail Forum 2023 nügimise uurija ning Tallinna ülikooli doktorant ja kommunikatsiooniekspert Heiko Leesment.
Jaekaubanduskonverentsi moderaator Hando Sinisalu (vasakul) ja nügimise uurija Heiko Leesment.
Foto: KARLI SAUL

Leesment tõi välja, et kuigi inimeste vabad valikud on õigus, mida hoida ja kaitsta, siis on ka olukordi, kus oleks vaja inimeste valikuid suunata. Nügimine ( inglise keeles nudging) ongi üks variant, kuidas seda teha.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757