• 16.05.23, 09:15

Algas tarbijate õigustest teavitav kampaania „Tark tarbija“

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) käivitas digimeedias kampaania „Tark tarbija“, mille eesmärk on tõsta teadlikkust tarbija õigustest ja kaupleja kohustustest ning teavitada võimalusest lahendada tarbija ja kaupleja vahelisi vaidlusi tarbijavaidluste komisjonis.
Kampaania "Tark tarbija" tõstab tarbijate teadlikkust.
  • Kampaania "Tark tarbija" tõstab tarbijate teadlikkust.
  • Foto: Andras Kralla
Kampaanias kasutatakse nelja videoklippi, mis tõstavad tarbijate teadlikkust, kuidas osta e-kaubandusest või laenata vastutustundlikult, kuidas osta kasutatud autot või käituda, kui keegi tuleb koduukse taha midagi müüma.

Seotud lood

Uudised
  • 24.04.23, 09:24
Turvalise Ostukoha märgist kannab ligi 200 e-poodi
E-kaubanduse Turvalise Ostukoha kvaliteedimärgise on välja teeninud ligi 200 Eesti veebipoodi, kes vastavad laitmatu teenindustaseme nõuetele.
Uudised
  • 27.04.23, 10:30
TTJA kontrollib kodumasinate kasutusjuhendite olemasolu
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) alustas kasutusjuhendite kontrollimise projektiga, mille raames vaadatakse üle umbes 70 seadme puhul eestikeelse kasutusjuhendi olemasolu ja selle arusaadavus, samuti asjakohaste hooldusjuhiste olemasolu.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 14:41
A. Le Coq laiendas legendaarset Alexandri brändi – sündinud on Väike Sass
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele