• 16.05.23, 10:11

Ekspert: 5 nippi, kuidas klienditeenindus ettevõttes uuele tasemele viia

Klienditeeninduse taset Eestis peetakse küll pigem heaks, aga viimased aastad on näidanud klientide rahulolu langust. Mida teha selleks, et klienditeenindus taas tõusuteele viia, selgitas Tele2 teenindusguru Helena Viiroja.
Helena Viiroja jagab soovitusi klienditeeninduse parandamiseks.
  • Helena Viiroja jagab soovitusi klienditeeninduse parandamiseks. Foto: Erakogu
Hiljutisest Tele2 tellitud ja uuringufirma Norstat poolt läbi viidud küsitlusest selgus, et klienditeenindusega rahulolu keskmine näitaja on juba kolmandat aastat languses: kui 2021. aastal oli klienditeenindusega rahul 47% vastanutest, siis aastal 2023 on näitajaks 44%. Tele2 ujub aga vastuvoolu ja parandas tulemust esimest korda Eesti keskmisest kõrgemale. See aga ei tule niisama, vaid teadliku ja järjepideva töö tulemusena.

Seotud lood

Uudised
  • 24.04.23, 15:57
Teenindustreener: käitumisstiilide tundmine teeb paremaks teenindajaks
"80% konfliktidest on tingitud kehvast suhtlemisoskusest," ütles DISC koolitaja ja teenindustreener Tene Link Teeninduskonverentsil 2023. "Enda käitumise teadlik kohandamine aitab kaasa suurepärase teeninduse õnnestumisele."
Uudised
  • 26.04.23, 09:30
Kantar Emor: parimat teeninduskogemust veebis pakuvad pangad ja apteegid
Parim teenindus e-kanalites on Eesti inimeste hinnangul internetipankades: esikolmikus on LHV, Swedbank ja Coop Pank. Neile järgnevad apteegid: Apotheka ja Südameapteegi e-poed.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Digiekraanide kasutamata võimalused: kuidas muuta kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

TOP 40 | Kõige rohkem riigihankeid võitnud toidu- ja esmatarbekaupade müüjad
TOP
  • 06.11.24, 12:36
TOP 40 | Kõige rohkem riigihankeid võitnud toidu- ja esmatarbekaupade müüjad
Täiendatud mitmeaastaste raamlepingute infoga!
T1 juht Tarmo Hõbe: eesmärk on jõuda keskusena esikolmikusse
Uudised
  • 07.11.24, 17:33
T1 juht Tarmo Hõbe: eesmärk on jõuda keskusena esikolmikusse
Alles kuus aastat vana keskus saab kokku 27 miljoni euro eest investeeringuid!
Pet City otsib hoolimata kahjumist ka tuleval aastal võimalusi laienemiseks
Majandustulemused
  • 04.11.24, 14:11
PetCity ärikahjum aastaga kümnekordistus
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
Apollo Groupi kahjum kukkus miljonitesse
Majandustulemused
  • 04.11.24, 14:24
Apollo Groupi kahjum kukkus miljonitesse
IT-kaupade osakond Ülemiste Euronicsis.
Majandustulemused
  • 11.11.24, 16:31
Eesti elektroonikapoed võitlevad kahjumiga
Lean -kaubanduse ekspert Jari Kukkonen.
Uudised
  • 05.11.24, 15:15
Lean-juhtimine | Kahjulikem on seis, kui poeriiul on tühi, aga laos on toode ootamas
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
Fotol Standard AS juht Jonatan Karjus, kelle sõnul peaks iga Eesti kaupmees mõtlema, kuidas turgu laiendada
TOP
  • 23.10.24, 11:34
TOP 454 | Vaata, kes on kõige kahjumlikumad jaekauplejad
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Elektroonilised hinnasildid Telia esindustes.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Digiekraanide kasutamata võimalused: kuidas muuta kulu tuluks?

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele