• 16.05.23, 10:11

Ekspert: 5 nippi, kuidas klienditeenindus ettevõttes uuele tasemele viia

Klienditeeninduse taset Eestis peetakse küll pigem heaks, aga viimased aastad on näidanud klientide rahulolu langust. Mida teha selleks, et klienditeenindus taas tõusuteele viia, selgitas Tele2 teenindusguru Helena Viiroja.
Helena Viiroja jagab soovitusi klienditeeninduse parandamiseks.
  • Helena Viiroja jagab soovitusi klienditeeninduse parandamiseks.
  • Foto: Erakogu
Hiljutisest Tele2 tellitud ja uuringufirma Norstat poolt läbi viidud küsitlusest selgus, et klienditeenindusega rahulolu keskmine näitaja on juba kolmandat aastat languses: kui 2021. aastal oli klienditeenindusega rahul 47% vastanutest, siis aastal 2023 on näitajaks 44%. Tele2 ujub aga vastuvoolu ja parandas tulemust esimest korda Eesti keskmisest kõrgemale. See aga ei tule niisama, vaid teadliku ja järjepideva töö tulemusena.

Seotud lood

Uudised
  • 24.04.23, 15:57
Teenindustreener: käitumisstiilide tundmine teeb paremaks teenindajaks
"80% konfliktidest on tingitud kehvast suhtlemisoskusest," ütles DISC koolitaja ja teenindustreener Tene Link Teeninduskonverentsil 2023. "Enda käitumise teadlik kohandamine aitab kaasa suurepärase teeninduse õnnestumisele."
Uudised
  • 26.04.23, 09:30
Kantar Emor: parimat teeninduskogemust veebis pakuvad pangad ja apteegid
Parim teenindus e-kanalites on Eesti inimeste hinnangul internetipankades: esikolmikus on LHV, Swedbank ja Coop Pank. Neile järgnevad apteegid: Apotheka ja Südameapteegi e-poed.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele