• 12.07.23, 09:05

Marko Laanes: AI suudab juba täna e-poodniku, turundusinimese või arendaja laualt ära korjata hulga tüütut tööd

Tehisintellekt on leidnud tee pea igasse eluvaldkonda ning kuigi leiab ohtralt skeptikuid, kes näevad AI-d kui vaid pinnavirvendust, siis märgib Elisa uute teenuste turundusjuht Marko Laanes arvamusloos, tehisintellekti rongilt ei tasu maha jääda. Juba täna suudavad nutikad tööriistad muuta lihtsamaks nii turundusinimeste, e-poodnike, arendajate kui ka kümnete teiste rollide töö.
Elisa uute teenuste turundusjuht Marko Laanes
  • Elisa uute teenuste turundusjuht Marko Laanes
  • Foto: Midjourney
Tehisintellekti ümbritses veel mõnda aega tagasi stigma, justkui oleks tegu millegi veidi veidra või natuke kahtlasega. Veidi meenutas see kõik plokiahela või suurandmete algusaega, kus kamp entusiaste uuest tehnoloogiast vaimustus, kuid laiem avalikkus “järgmist suur asja” veel võõristas ja pigem sellest midagi teada ei tahtnud. ChatGPT tõi aga sellesse maailma muutuse ning veidi kahtlasest AI-st sai asjalik assistent, mille tuules on turule jõudnud sadu uusi tööriistu, mille abil tüütu töö lihtsamaks muuta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele