Autor: Kaubandus.ee • 19. oktoober 2023

Lidl laiendab koostööd Eesti piimatootjatega

Eelmisel aastal Eestis esimesed kauplused avanud Lidl Eesti suurendab järjepidevalt kodumaiste toodete osakaalu kauplustes ja tänase seisuga on igapäevaselt saadaval ligi 20 Eestis valminud piimatoodet, millest 9 on lettidel Lidli kaubamärgi Pilos all ning ülejäänusid ehib tootjate enda logo.
Lidlist leiab järk-järgult üha rohkem kodumaist kaupa.
Foto: Liis Treimann

"Kuigi Lidli loodud Pilose piimatoodete kaubamärk on rahvusvaheline ja hästi tuntud üle kogu Euroopa, tagab just koostöö kohalike tootjatega, et igas riigis on Pilose piimatoodetel ka ehe kohalik maitse," selgitab Lidl Eesti ostuvaldkonna eest vastutav juhatuse liige Nikola Balaban. „Eestimaistest Pilose piimatoodetest on nii eelmisel kui sel aastal absoluutne võitja ning müügihitt 2,5% Pilose piim, mis on olnud ja on kindlasti ka edaspidi Eesti tarbija toidulaual aukohal,“ rõhutab ta.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757