• 27.11.23, 15:17

SEB makselahenduste ekspert: Apple- ja Google Pay maksemeetodid koguvad hoogu

Eestlaste seas kõige populaarsema makse algatamise teenuse kõrval on üha menukamaks muutunud ka Apple- ja Google Pay maksemeetodid. Millised valikuid võiks kaupmees oma e-poes võimaldada ning mis on ühe meetodi eelised teiste ees?
SEB makselahenduste ekspert: Apple- ja Google Pay maksemeetodid koguvad hoogu
  • Foto: Jake Farra
Kindlasti tuleb paljudele tuttav ette olukord, mil õhtul voodis olles soovid veel kiirelt e-poest midagi tellida, aga tellimuse vormistamiseks küsitakse pangakaardi andmeid, mis sunnivad mugavast asemest väljuma ja pangakaarti otsima minema. “Mõnikord võib tõesti nii juhtuda, et kui telefonis või veebibrauseris kaardi andmed salvestatud ei ole, siis tuleb see tee ette võtta. Tegelikult tuleks ideaalis kaupmehel kõigi tarbijate vajaduste katmiseks pakkuda kolme erinevat makselahendust: makse algatamise teenust, interneti kaardimakset ning järelmaksu või “osta kohe, maksa hiljem” lahendust,” selgitas SEB panga kaupmeeste makselahenduste grupijuht Karl Oskar Haak.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele