Odavpoodide keti A1000 Market juhi Tarmo Lauringu sõnul üritavad inimesed tänavu pühade ajal veidi rohkem kokku hoida – tehakse ise süüa ning valmistoodete asemel ostetakse maitsestamata liha, kaalukomme ja köögivilju.
Tarmo Lauringu kinnitusel üldine müük mullusega võrreldes langenud pole ning peolaud tuleb ikkagi korralik, kuid isetegemine on tõusuteel. „Maitsestatud ja marineeritud lihatoodete müük on vähenenud ja soodsama kilohinnaga maitsestamata liha käive tõusnud. Valmissalatite- ja toitude asemel on tõusnud kartuli ning muude köögi- ja juurviljade müük. Samuti ostetakse poepiparkookide asemel rohkem tainast ja glasuure,” ütles Lauring.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.