• 08.01.24, 08:42

Hinnatõusud toidupoodides hoidsid eelmise aasta inflatsiooni kõrgel

Eelmisel aastal kasvasid hinnad keskmiselt 9,2% ning olid aasta lõpuks 4% kõrgemal kui 2022. aasta lõpus.
Inimeste ostud keskpäeval.
  • Inimeste ostud keskpäeval.
  • Foto: Andras Kralla
Tarbijahinnaindeksi suurimateks mõjutajateks olid statistikaameti tiimijuhi Viktoria Trasanovi sõnul 2023. aastal toidu ja mittealkohoolsete jookidega seotud hinnatõusud, mis kokku andsid kogutõusust ligi kaks viiendikku.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele