• 30.01.24, 09:35

5 tegurit, mis mõjutavad tänavu toiduainetööstuse käekäiku

Tänavu on oodata, et toidutootjad optimeerivad oma toodete sortimenti, toidupoodide omabrändi osakaal kasvab ja keskkonnanõuded ning tarbijate ootused eeldavad uudsete toodete ja pakendite turule toomist. Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük ja tegevjuht Ragnar Loova toovad välja viis märksõna, mis mõjutavad tänavu toiduainetööstust.
5 tegurit, mis mõjutavad tänavu toiduainetööstuse käekäiku
Käibemaksu tõus

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele