• 05.02.24, 16:06

Nautica keskuse kaupluste valik on hoogsalt laienenud

Kaubanduskeskuse Nautica kaupluste valik on viimase poole aastaga laienenud viie uue poe võrra, valik muutunud aga perekesksemaks.
Nautica keskuse juht Teana Baškirtseva. Foto: Raul Mee
  • Nautica keskuse juht Teana Baškirtseva. Foto: Raul Mee
„Nauticast leiab endale meelepärast kaupa ja teenust või maitseelamust ning meelelahutust nii suurem kui väiksem pereliige,“ kommenteeris Nautica keskuse juht Teana Baškirtseva.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele