On inimesi, kes põgenevad iga hinna eest rutiinide eest või tahavad neid kiirelt ära delegeerida. Regulaarsed igapäevajuhtimise tegevused, nagu 1:1 vestlused või tiimikoosolekud, on juhi üliolulised tööriistad. Kuid tuleb leida tasakaal. On täiesti normaalne, kui töötaja sind iga nädal näha ei taha, kirjutab Elisa teenindusjuht Kristina Judina.

- Elisa teenindusvaldkonna juht Kristina Judina
Kui hakkasime kaksteist aastat tagasi ettevõttes igapäevajuhtimist teadlikumalt juurutama, tundus see esmapilgul pigem tüütu ja ajakulukas tegevus. Täna leian, et see on üks parimatest juhtimistööriistadest. Lühidalt tähendab selline meetod regulaarset kätt pulsil hoidmist. See väljendub järjepidevates tête-à-tête ehk 1:1 kohtumistes oma töötajatega, tiimikoosolekutes, tulemus- ja arenguvestlustes.
Pidevalt vahetatakse meeskonnas ja üks ühele juhi ja töötaja vahel infot, arutatakse tulemuste üle, jagatakse õnnestumisi ja räägitakse, mis pole läinud ootuspäraselt. Need on rutiinsed tegevused, mis kipuvad kalendritest kaduma siis, kui neis nähakse vaid tüütut kohustust. Kuid sellisel juhul ei täida need ilmselgelt õiget eesmärki või pole juhil olnud piisavalt püsivust ja süsteemsust, et panna need enda kasuks tööle. Rutiin ei välista paindlikkust ja vastupidi – paindlikkus ei tähenda seda, et valitseb pidev pea-laiali-otsas tunne ja puuduvad pidepunktid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.