• 15.02.24, 09:30

Kaubanduse osa toidukaupade hinnas jätkas kasvu

Eesti Konjunktuuriinstitudi vahearuanne ütleb, et kokkuostul on toiduhinnad langenud, kuid tarbijate jaoks see märkimisväärset hinnalangust toonud ei ole. Pigem on kaubanduse osakaalu tõus hindades kasvav.
Saia-leiva hinnas on kaubanduse osakaal tõusutrendis.
  • Saia-leiva hinnas on kaubanduse osakaal tõusutrendis.
  • Foto: Raul Mee
Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi tellitud ja Eesti Konjunktuuriinstituut AS-i poolt läbi viidud uuringus vaadeldi piima-, teravilja- ja lihatoodete ning köögivilja ja munade hinna kujunemist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele