Tallinnas tegutseva Stockmanni poe omanik on Soome samanimeline börsifirma.
Foto: Liis Treimann
Stockmanni nõukogu põhjendas nimemuutust sellega, et eelmisel aastal moodustas ettevõtte müügitulust kaks kolmandikku Lindexi äri. Nõukogu hinnangul peegeldaks nimemuutus paremini Lindexi tugevnenud rolli.
18. jaanuaril avati pidulikult Stockmanni kaubamaja uuenenud koduosakond, kus leiab omabrändide täiendatud tootevalikut ning veelgi suuremas valikus uusi põnevaid tooteid.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.