Tallinnas tegutseva Stockmanni poe omanik on Soome samanimeline börsifirma.
Foto: Liis Treimann
Stockmanni nõukogu põhjendas nimemuutust sellega, et eelmisel aastal moodustas ettevõtte müügitulust kaks kolmandikku Lindexi äri. Nõukogu hinnangul peegeldaks nimemuutus paremini Lindexi tugevnenud rolli.
18. jaanuaril avati pidulikult Stockmanni kaubamaja uuenenud koduosakond, kus leiab omabrändide täiendatud tootevalikut ning veelgi suuremas valikus uusi põnevaid tooteid.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.