Smartpost Itella investeerib Baltikumi 2 miljonit eurot, mis toetab ettevõtte strateegilist eesmärki jõuda siinse regiooni liidrite hulka.

- Smartpost Itella Baltikumi juht Gediminas Mickuse sõnul parandatakse investeeringuga automaatide katvust ja mahutavust.
- Foto: Itella Estonia OÜ
Investeering on mõeldud kolme Balti riigi pakiautomaatide võrgu täiustamiseks suurendamaks geograafilist katvust. „Möödunud aasta tipphooaeg näitas ilmekalt, et nõudlus Smartposti teenuse järele on märgatavalt kasvanud,“ ütles Smartpost Itella Baltikumi juht Gediminas Mickus ja lisas, et kavas on ka olemasolevate ja ülekoormatud pakiautomaatide uuenduskuur, et neisse rohkem pakke mahuks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Jõuliselt Euroopa turule tulnud Hiina veebipood Temu poeb läbi hüperpakkumiste paljude eestlaste mobiiltelefonidesse, mis äsjase välisluure raporti taustal on üsna kõhedust tekitav. Kuid see, millist käivet on ta eriti ühele kullerfirmale kaasa toonud, on täiesti müstiline, tõdes Venipak Eesti müügijuht Martten Kaldvee saates „Logistikauudised eetris“.
Nii nagu viimaste aastate jooksul, on ka tänavu sõbrapäeva eel pakiautomaatide kasutamise populaarsus märgatavalt kasvanud. Eritis suur muudatus on toimunud eraklientide saadetavate pakkide mahtudes.
Viimased aastad on tarbija eelistustes toonud märkimisväärselt esile e-kaubanduse. Smartpost Itella avas klientidele 37 uut asukohta ning ehkki hetkel ollakse pakipunktide katvuselt teisel kohal, soovitakse tõusta Baltimaade liidrite hulka.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.