Ülemiste keskuses käis 2023. aastal rohkem inimesi ja tehti rohkem oste kui eales varem, samas langes pisut keskmise ostu summa.

- 2023. aastal külastati Ülemiste keskust rohkem, kuid ostud odavnesid.
- Foto: Liis Treimann
„Hinnad tõusid, rahvast käis rohkem kui varem, oste tehti rohkem, aga osteti suhteliselt odavamaid asju,“ võttis Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits kokku eelmise aasta ühe märgilisema trendi jaekaubanduses. „Saime seisakust lahti, inimesed tulid välja, käisid kinos ja tähistasid mängumaadel laste sünnipäevi. Meelelahutus toimis väga hästi,“ tõi Pärnits esile.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ülemiste keskus andis 15. novembri Rentnike Suurkogul ülevaate Eesti jaekaubanduses toimuvast, keskuse juht Guido Pärnits hindas lõppeva aasta üldjoontes heaks.
Ülemiste keskus tunnustas sealseid parimaid poode, tänavu pärjati parimaks juveelipood Sparkle. Võidu tõid ühtlaselt tugevad tulemused väljapaneku atraktiivsuse, teeninduskvaliteedi ja kampaaniates osalemise osas.
Alates 2. jaanuarist kehtib Ülemiste keskuse parklas uus parkimiskorraldus: tasuta saab parkida viis tundi, alates sellest muutub parkimine tasuliseks.
Ülemiste kaubandus- ja meelelahutuskeskuses avati mitu uut rahvusvahelist moekauplust ning Eesti ainsat esinduspoodi. Lisaks avasid taas uksed mõned värskenduskuuri läbinud kauplused.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.