Mööblit ja valgusteid müüva Aatrium Sisustuskaubamaja käive kahanes eelmisel aastal enam kui miljoni euro võrra, varasemalt 8 miljonilt eurolt 6,6 miljonile eurole. Ettevõtte ärikahjum ulatus eelmisel aastal 0,6 miljoni euroni, aastaga langes ettevõte 0,1 miljoni euro suurusesse kahjumisse.
Masku Baltic OÜ võitlus 2023. aastal majandussurutisega lõppes ettevõtte jaoks kahjumiga. 2024. aastal loodetakse uuenenud veebipoe toel kasvada ning nad näevad ühe eelisena konkurentide ees agressiivset müügi- ja reklaamipoliitikat.
Runikon Retail (IKEA) viimase nelja kvartali koondkäive moodustab kogu valdkonna koondkäibest 20%, kuid kvartali müügiandmetest nähtub, et IKEA käive kahanes eelmise aasta neljandas kvartalis 3%.
Aatriumi tegevjuht Liina Kivimägi tõdeb, et kuigi praegu on mööblimüüjatel keerulised ajad, siis Aatriumi 25 aastat on näidanud, et majandus on tsükliline ja langusele järgneb peagi jälle tõus.
Aatrium Sisustuskaubamaja sai novembris juba 25-aastaseks. Kuidas on kohaliku tarbija maitse selle aja jooksul muutunud ja mille peale valik nüüd langeb?
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.