• 29.02.24, 14:48

Mööblimüüjate 2023. aasta koonkäibeTOP40: Ikea hõivab viiendiku mööblimüügi turust

Runikon Retail (IKEA) viimase nelja kvartali koondkäive moodustab kogu valdkonna koondkäibest 20%, kuid kvartali müügiandmetest nähtub, et IKEA käive kahanes eelmise aasta neljandas kvartalis 3%.
IKEA hõivab mööblimüügi turust 20%
  • IKEA hõivab mööblimüügi turust 20%
  • Foto: Liis Treimann
Mööblimüügiga tegeleb 174 ettevõtet ning neist 156 ületavad 250 000-eurose käibepiiri. Käibepiiri ületavate ettevõtete arv kahanes aastaga 11 ettevõtte võrra.
Mööblimüügiga tegelevate ettevõtete nelja viimase kvartali koondkäive oli 307,9 miljonit eurot ja see kahanes aasta varasemaga võrreldes 0,5%, selgub mööblitootjate ja -müüjate kvartali konkurentsiraportist. Aastane kahanemine on nii väike, et seda võib nimetada koondkäibe püsimiseks samal tasemel.
Tutvu täispika mööblitootjate ja -müüjate kvartali konkurentsiraportiga SIIN.

Seotud lood

Uudised
  • 20.02.24, 12:12
Diivaniparadiisi turuhinnang: raha on ja raha liigub
Riik lükkab ettevõtjatele “kaikaid kodaratesse”, ütles Diivaniparadiisi ainuomanik ja juht Ahti Ratasepp. Avameelses intervjuus selgusid mööbliäri tänased trendid ja tulevikuplaanid.
Saated
  • 20.02.24, 17:32
Konkurentsianalüütik: langus on jõudnud ka IKEAni
Kui muidu on läinud mööblimüüjal IKEA hästi, siis mullu viimases kvartalis jõudis majandussurutis ka nendeni, rääkis Äripäeva Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Uudised
  • 15.12.23, 10:39
Aatriumi juht: pika ajalooga ettevõtetel on majanduse tõmbetuultes kindel eelis
Aatriumi tegevjuht Liina Kivimägi tõdeb, et kuigi praegu on mööblimüüjatel keerulised ajad, siis Aatriumi 25 aastat on näidanud, et majandus on tsükliline ja langusele järgneb peagi jälle tõus.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele