• 23.04.24, 13:46

Kõrged hinnad muudavad tarbijad jätkuvalt ärevaks

Eesti elanike jaoks on kõige olulisemad rahaga seotud teemad kõrged hinnad, sissetuleku suurus ja inflatsioon.
Kõige enam teevad kõrged hinnad muret inimestele vanuserühmas 35–49.
  • Kõige enam teevad kõrged hinnad muret inimestele vanuserühmas 35–49.
  • Foto: LIIS TREIMANN
Eesti elanikest 55% jaoks on rahaga seonduvalt oluline teema kõrged hinnad ning 44% jaoks sissetuleku suurus, selgub LHV ja Kantar Emori korraldatud uuringust jaanuaris.

Seotud lood

Uudised
  • 11.04.24, 15:25
Kaupluste juhid eelistavad ostupaanika asemel kestlikku allahindlust
Me ei näinud tulevast kriisi ette - eelarve oli liiga suur, seepärast pidime ka meie tavalisest suuremaid allahindlusi tegema, tunnistas Põldma Kaubanduse juht Heinar Põldma.
Uudised
  • 18.04.24, 12:42
Rimi otsustas tasemete kampaania lõpetada
Rimi otsustas seitsme kuu järel lõpetada tasemete kogumise kampaania, ettevõtte teatel oli tegu pilootprojektiga.
Uudised
  • 23.04.24, 11:20
Ekspert: vahetage kliendile kaup tasuta välja
Eesti kaupmehed võiksid oma klientide kaebustega tegeleda tõhusamalt, sõnas Kliendiuuringud.ee juht ja 8. mail toimuva E-kaubanduse UX konverentsi üks esinejatest, Mari Arnover.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele