Kõige enam teevad kõrged hinnad muret inimestele vanuserühmas 35–49.
Foto: LIIS TREIMANN
Eesti elanikest 55% jaoks on rahaga seonduvalt oluline teema kõrged hinnad ning 44% jaoks sissetuleku suurus, selgub LHV ja Kantar Emori korraldatud uuringust jaanuaris.
Me ei näinud tulevast kriisi ette - eelarve oli liiga suur, seepärast pidime ka meie tavalisest suuremaid allahindlusi tegema, tunnistas Põldma Kaubanduse juht Heinar Põldma.
Eesti kaupmehed võiksid oma klientide kaebustega tegeleda tõhusamalt, sõnas Kliendiuuringud.ee juht ja 8. mail toimuva E-kaubanduse UX konverentsi üks esinejatest, Mari Arnover.
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.