Kõige enam teevad kõrged hinnad muret inimestele vanuserühmas 35–49. Foto: LIIS TREIMANN
Eesti elanikest 55% jaoks on rahaga seonduvalt oluline teema kõrged hinnad ning 44% jaoks sissetuleku suurus, selgub LHV ja Kantar Emori korraldatud uuringust jaanuaris.
Me ei näinud tulevast kriisi ette - eelarve oli liiga suur, seepärast pidime ka meie tavalisest suuremaid allahindlusi tegema, tunnistas Põldma Kaubanduse juht Heinar Põldma.
Eesti kaupmehed võiksid oma klientide kaebustega tegeleda tõhusamalt, sõnas Kliendiuuringud.ee juht ja 8. mail toimuva E-kaubanduse UX konverentsi üks esinejatest, Mari Arnover.
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.