Uute pagaritoodete seas on näiteks vaarikatäidisega croissant’id kui ka mini või- croissant’id. Soolase snäki sõpradele on lisandunud saiakesed juustu ja spinatiga ning pitsasaiakesed. Kokku on juurde tulnud üle kümne uue pagaritoote, edastab pressiteade.
Lidli enda kaubamärgi alla tulek on tootjate pikk protsess, kuid ka Eesti brändidel on suur ekspordipotentsiaal, räägib Lidl Eesti ja Lidl Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski.
Lidl Eesti ostuosakonna juht Karina Šabelski sõnul on üks olulisemaid põhjusi koostöö peatamiseks nõuetele mittevastavus. Nõudeid on Lidlil aga palju ja need on väga ranged.
Eesti ulatuslikuma teeninduspiirkonnaga e-toidupood laiendab oma haaret veelgi – alates 16. maist saavad ka Kihnu saare elanikud ja külalised nautida e-poe mugavusi otse koduukseni.