Uute pagaritoodete seas on näiteks vaarikatäidisega croissant’id kui ka mini või- croissant’id. Soolase snäki sõpradele on lisandunud saiakesed juustu ja spinatiga ning pitsasaiakesed. Kokku on juurde tulnud üle kümne uue pagaritoote, edastab pressiteade.
Lidli enda kaubamärgi alla tulek on tootjate pikk protsess, kuid ka Eesti brändidel on suur ekspordipotentsiaal, räägib Lidl Eesti ja Lidl Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski.
Lidl Eesti ostuosakonna juht Karina Šabelski sõnul on üks olulisemaid põhjusi koostöö peatamiseks nõuetele mittevastavus. Nõudeid on Lidlil aga palju ja need on väga ranged.
Sama oluline kui kauba õige transportimine, hoiustamine ja ladustamine, on laotöötajate heaolu ja turvalisus. Kogu Euroopas pööratakse sellele üha suuremat tähelepanu, mis omakorda suurendab töötajate lojaalsust ja rahulolu.