Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Rainer Rohtla
Foto: Coop
Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe Rainer Rohtla sõnul tulenes käibe kasv nii uute kaupluste avamisest kui ka püsiklientide aktiivsuse tõusust. Coop Eesti jaekaubanduse netokäive hõlmab 18 piirkondliku ühistu summeeritud netokäivet, mille moodustab 319 kaupluse müük üle Eesti.
Ülemiste keskuse parklatäituvuse indeks ei näita, kui hästi Eesti kaubandusel läheb, ütles Coop Eesti Keskühistu juht Rainer Rohtla Hansabi seminari vestlusringis.
Ei saa öelda, et mitte midagi pole tehtud, aga mingi väsimus on peale tulnud, sõnas Coopi ostudirektor Oliver Rist jaekettide seminaril toidujulgeolekust rääkides.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.