• 09.05.24, 15:51

Ideaal Kosmeetika kauplused teenisid omanikele ilusa kasumi

Ideaal Kosmeetika nime kannavad kolmteist ilutoodete kauplust ja e-pood, mida opereerib Renalko Kaubandus OÜ. Möödunud aastal suurendas ettevõte kasumit 33% võrreldes varasema perioodiga.
Ideaal Kosmeetika kauplused teenisid omanikele ilusa kasumi
  • Foto: Renalko Kaubandus OÜ
Renalko Kaubandus OÜ värskest majandusaasta aruandest selgus, et ettevõte teenis parfüümide, jumestus- ja naha- ja iluhooldustoodete müügiga 2023. aastal 5,92 miljonit eurot, eelneva aastaga võrreldes kasvas käive 9,22%. Hoolimata majandussurutisest kasvatas majandas ettevõte end hästi, sest rentaablust veidi isegi kasvatati - mullu saavutati tegevuskasumi rentaablus 11 9,55% - aastaga kasvas see 2,02 protsendipunkti.

Seotud lood

Uudised
  • 25.08.23, 12:18
Ideaal Kosmeetika avas uue kontseptsiooniga poe T1 keskuses
T1 keskuse esimesel korrusel avas uksed uue kontseptsiooniga ilu- ja hooldustoodete pood Ideaal Kosmeetika +Outlet, mis on esimene omataoline kogu ketis ja Eestis.
Uudised
  • 06.06.23, 11:54
Euronics ostab Leedu ühe suurima elektroonikaketi
Eestis ja Lätis kaubamärgi Euronics all tegutsev tehnikakaupade jaemüügigrupp Antista ostab Leedu ühe suurema elektroonikaketi Avitelos Prekyba.
Uudised
  • 10.08.23, 09:14
Aasta ja neli kuud täisautomaatse robotlaoga: „õnneks realiseerus positiivne stsenaarium“
Kui Euronics mullu kevadel kaks miljonit eurot maksma läinud Eesti esimese robotlao avas, oli ettevõttel selle tasuvuse osas kaks võimalikku stsenaariumit: optimistlik ja pessimistlik. „Õnneks realiseerus positiivne stsenaarium,“ tunnistas Euronicsi logistikadirektor Rivo Reinson.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele