Svensky Kaubanduse AS tütarettevõtteks on teiste seas ka maiustuste ja pagaritoodete tootja Marmiton AS.
Foto: Andres Haabu
2023. aasta majandusaasta aruandes märkis Svensky Kaubanduse AS juhatus, et aasta suurimateks väljakutseteks kogu konsolideerimisgrupile olid tooraine, elektri, transpordi ja sellega seoses ka kaupade hinnatõusud.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.