• 28.05.24, 12:25

Lemmikpoest ja lemmikbrändist naljalt ei loobuta

Milliste kaupade eest ollakse nõus maksma ning mis jäetakse riiulile? Äsja toimunud kaubanduskonverentsil Baltic Retail Forum 2024 selgus, missugused on eestlaste tarbimisharjumused.
Nielsen IQ äriarendusjuht Erlend Villems
  • Nielsen IQ äriarendusjuht Erlend Villems
Äsja toimunud kaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint korraldatud kaubanduskonverentsil Baltic Retail Forum 2024 tutvustas Nielsen IQ äriarendusjuht Erlend Villems uuringutulemusi, kust selgus, et kui eestlased üritavad sarnaselt lätlaste ja leedukatega ostudelt raha säästmiseks hoida silma peal allahindlustel ja osta vaid vajalikke tooteid, siis ollakse vähem altid asendama ostetavad kaubad soodsamate brändide toodanguga või minema allahindluse tõttu teise poodi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele