Alkoholiaktsiisi ja käibemaksumäära tõus 2024. aasta jaanuaris kergitas kunstlikult 2023. aasta alkoholimüüki Eestis, sest turg reageeris maksutõusude ootusele kange alkoholi oluliste etteostudega aasta viimases kvartalis, suurendades laovarusid, teatab Liviko.

- Liviko juht Janek Kalvi
- Foto: Liis Treimann
Kuigi alkohoolsete jookide müügimaht 2023. aastal Eestis reaaltarbimise toel ei kasvanud, suurenes Liviko omatoodangu müügimaht 0,8% võrra ehk 6,46 miljoni liitrini. Omatoodete müügikäive kasvas 4,6%, jõudes 50,3 miljonit euroni, edastab ettevõte pressiteates.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.