• 26.06.24, 11:44

Aktsiisitõus pani alkoholi varuma

Alkoholiaktsiisi ja käibemaksumäära tõus 2024. aasta jaanuaris kergitas kunstlikult 2023. aasta alkoholimüüki Eestis, sest turg reageeris maksutõusude ootusele kange alkoholi oluliste etteostudega aasta viimases kvartalis, suurendades laovarusid, teatab Liviko.
Liviko juht Janek Kalvi
  • Liviko juht Janek Kalvi
  • Foto: Liis Treimann
Kuigi alkohoolsete jookide müügimaht 2023. aastal Eestis reaaltarbimise toel ei kasvanud, suurenes Liviko omatoodangu müügimaht 0,8% võrra ehk 6,46 miljoni liitrini. Omatoodete müügikäive kasvas 4,6%, jõudes 50,3 miljonit euroni, edastab ettevõte pressiteates.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele