• 14.08.24, 12:04

Zalando laiendab sortimenti ja investeerib AI-põhisesse inspiratsioonikanalisse

Zalando saavutas teises kvartalis kiirene kasvu ja parandas kasumlikkust, kuna laiendas oma elustiilikategooria pakkumisi tugeva kasvuga spordi, disaini ja ilu valdkondades. Samuti suurendati tootevalikut uute kaubamärkidega, investeeriti uutesse klientide meelt lahutavatesse tehisintellektidesse ning laiendati B2B ja B2C äri.
B2C äris on Zalando esimene kasvusammas eristuda kvaliteedi kaudu, et pakkuda parimat võimalikku ostukogemust moe ja elustiili vallas.
  • B2C äris on Zalando esimene kasvusammas eristuda kvaliteedi kaudu, et pakkuda parimat võimalikku ostukogemust moe ja elustiili vallas. Foto: Zalando
Ettevõtte aktiivsete klientide arv kasvas 2024. aasta esimese kvartali lõpuks 300 000 võrra, 49,8 miljonini.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele