Autor: Kaubandus.ee • 8. august 2024

Põhjalik kaubandusuuring paljastab Eesti superostja harjumused ja eelistused

Eesti heavy shoppers ehk superostjad on regulaarsete ostjatega võrreldes mitu korda aktiivsemad. Kui regulaarne e-ostja ostab keskmiselt ühe korra kuus, siis superostja kontol on vähemalt neli ostu. DPD e-kaubanduse uuringu andmeil ostsid Eesti superostjad möödunud aastal koguni keskmiselt 6 ostu ühes kalendrikuus.
Koguni ligi neljandik DPD uuringus osalenud superostjatest tunnistas, et oma viimase e-ostu tegid nad impulsi ajendil.
Foto: Jake Farra

Superostjate osakaal kõigi e-ostjate seas on Eesti pikast inflatsioonist ja majanduslangusest hoolimata jäänud oma ostude osakaalult ja sageduselt stabiilseks. Eelmisel aastal püsis e-ostmise entusiastide osakaal samal kursil, kasvades tunamullusega võrreldes ühe protsendipunkti võrra.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700