• 08.08.24, 16:00

Põhjalik kaubandusuuring paljastab Eesti superostja harjumused ja eelistused

Eesti heavy shoppers ehk superostjad on regulaarsete ostjatega võrreldes mitu korda aktiivsemad. Kui regulaarne e-ostja ostab keskmiselt ühe korra kuus, siis superostja kontol on vähemalt neli ostu. DPD e-kaubanduse uuringu andmeil ostsid Eesti superostjad möödunud aastal koguni keskmiselt 6 ostu ühes kalendrikuus.
Koguni ligi neljandik DPD uuringus osalenud superostjatest tunnistas, et oma viimase e-ostu tegid nad impulsi ajendil.
  • Koguni ligi neljandik DPD uuringus osalenud superostjatest tunnistas, et oma viimase e-ostu tegid nad impulsi ajendil.
  • Foto: Jake Farra
Superostjate osakaal kõigi e-ostjate seas on Eesti pikast inflatsioonist ja majanduslangusest hoolimata jäänud oma ostude osakaalult ja sageduselt stabiilseks. Eelmisel aastal püsis e-ostmise entusiastide osakaal samal kursil, kasvades tunamullusega võrreldes ühe protsendipunkti võrra.

Seotud lood

Saated
  • 06.08.24, 14:00
Edukate e‑poodide soovitused, kuidas kasutajakogemust parandada
Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" kuulame salvestust kevadel toimunud E‑kaubanduse UX konverentsilt, kus Roadly juht Kethy Bonder, Rahva Raamatu e‑äri arendusjuht Toomas R. Raist ja Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson rääkisid sellest, milline on täna Eesti e‑kaubanduse seis, kuidas parandada e‑poe kasutajakogemust ning kuidas on kliendikäitumine viimastel aastate muutunud ja millised on tulevikutrendid.
Uudised
  • 01.08.24, 08:35
Eesti veebipoodide kasutatav makseäpp on suures hädas
Järgmiseks Leedu edulooks tituleeritud fintech põletas investorite raha, jäi riigile pool miljonit eurot võlgu, ei vastanud nõuetele ning läks Leedu keskpanga range kontrolli alla. Selle firma kliendid on ka mitmed Eesti veebipoed.
Saated
  • 15.07.24, 14:00
Kaardista kliendi teekond, et muuta töö lihtsamaks ja käive suuremaks
"Teeninduse teejuhi" saates võtame vaatluse alla kliendi teekonna kaardistamise ning selle, kuidas vastata kliendi ootustele sellel teekonnal. Selleks oleme saatesse kutsunud Kliendiuuringud asutaja ja teenusedisaineri Mari Arnoveri ja Tele2 Eesti müügikoolitaja Veiko Reimandi, kes jagavad kuulajatele häid praktilisi nõuandeid, millele tähelepanu pöörata. Lisaks avab saates ka Reimand Tele2 klienditeekonna täpsed sammud.
Saated
  • 11.06.24, 14:00
Kaupmehel läheb raskeks, kui e‑poe tagastuste hulk kasvab 50%ni
Seekordses saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" räägime kaupade tagastamisest ning üldisest e‑kaubanduse tervisest läbi kaupmehe ja pakiveoettevõtte silmade. Selleks kutsusime saatesse LPP Estonia tegevjuhi Svetlana Malatoki ning DPD Eesti müügi‑ ja turundusdirektori Janek Kivimurdi.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 08:30
PAX ja NixPAY toovad nutikad makselahendused igasse kaubanduskeskkonda
Makseterminalid on viimastel aastatel teinud läbi suure arenguhüppe. Kui varem täitsid nad üksnes maksete vastuvõtmise rolli, siis tänapäeva nutikad makseterminalid pakuvad võimalusi, mis toetavad aktiivselt ärikasvu. PAX Technology Android-põhised makseterminalid ja Nixori NixPAY tarkvara on selle arenguhüppe eesotsas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele