Autor: Maarit Eerme • 6. august 2024
Edukate e‑poodide soovitused, kuidas kasutajakogemust parandada
Roadly juht Kethy Bonder, Rahva Raamatu e‑äri arendusjuht Toomas R. Raist ja Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson.
Foto: Raul Mee
Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" kuulame salvestust kevadel toimunud E‑kaubanduse UX konverentsilt, kus Roadly juht Kethy Bonder, Rahva Raamatu e‑äri arendusjuht Toomas R. Raist ja Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson rääkisid sellest, milline on täna Eesti e‑kaubanduse seis, kuidas parandada e‑poe kasutajakogemust ning kuidas on kliendikäitumine viimastel aastate muutunud ja millised on tulevikutrendid.
Vestlusringis osalejad rääkisid ka sellest, kuidas tagada see, et muudatusi ja parandusi saaks kiiresti ellu viia ning klientide muret kiirelt lahendatud.
Saadet toetab DPD Eesti.