Leedu riidepoeketi Apranga käive ulatus tänavu septembris 28,5 miljoni euroni ja kasvas aastaga 6,5%, teatas ettevõte börsile.

- Apranga kolmanda kvartali käive vähenes Eestis 0,7%.
- Foto: Raul Mee
Selle aasta kolmandas kvartalis oli Apranga Groupi jaemüük 89,9 miljonit eurot ning kasvas aastaga 7,4%. Leedus kasvas firma müük kolmandas kvartalis aastaga 6,3%, Lätis 15,6% ja Eestis vähenes 0,7%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Leedu rõivaste jaeketi Apranga Grupi käive ulatus 2024. aasta juunis 29,9 miljoni euroni ja kasvas 2023. aasta juuniga võrreldes 5,0%, avalikustas ettevõte börsiteates.
Leedu rõivamüügiettevõtte Apranga Grupi jaekäive ulatus eelmise aasta detsembris 33,6 miljoni euroni ja kasvas eelnenud aasta detsembriga võrreldes ligi 20 protsenti, kirjutab Äripäev.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.