• 07.10.24, 10:50

Septembris kallinesid toidukaupadest enim mahlad ja siirupid

Statistikaameti andmetel langes tarbijahinnaindeks 2024. aasta septembris võrreldes augustiga 0,3% ning tõusis võrreldes mulluse septembriga 3%. Eelmise aasta septembriga võrreldes olid kaubad 1,5% ja teenused 5,5% kallimad.
Septembris kallinesid toidukaupadest enim mahlad ja siirupid
  • Foto: Väinu Rozental
Statistikaameti tarbijahindade statistika tiimijuhi Lauri Veski sõnul mõjutasid septembris tarbijahinnaindeksit mulluse septembriga võrreldes enim toidu ja mittealkohoolsete jookide, mootorikütuse ja õlide ning mitmesuguste kaupade ja teenustega seotud hinnamuutused.

Seotud lood

Uudised
  • 30.09.24, 10:47
Jaekaubandusettevõtete müügimaht on kaks aastat järjest vähenenud
Statistikaameti andmetel oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 2024. aasta augustis 889 miljonit eurot. Võrreldes eelmise aasta sama kuuga vähenes müügimaht 4 protsenti.
Uudised
  • 30.08.24, 10:18
Hinnatõus püsis augustis 3,4 protsendil
Hinnad kasvasid augustis esialgsel hinnangul 3,4 protsenti, mis on kiirem kui juunis kuid sarnane juuli näitajaga.
Uudised
  • 29.08.24, 15:02
Lenno Uusküla: maksutõusud teevad müügi hüplikuks ja tõstavad müüjate kulusid ning võimalik, et ka hindu
Jaekaubanduse numbrid näitavad, et elu Eestis käib vaiksel sammul. Võrreldes eelmise aasta sama ajaga on jaekaubanduse müüginumbrid paari protsendi võrra nõrgemad. See muutus toimus eelkõige aasta alguses käibemaksu tõusu ajal. Pärast seda on müük stabiliseerunud uuel nõrgemal tasemel.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele