• 30.08.24, 10:18

Hinnatõus püsis augustis 3,4 protsendil

Hinnad kasvasid augustis esialgsel hinnangul 3,4 protsenti, mis on kiirem kui juunis kuid sarnane juuli näitajaga.
Toidupoodide hinnatõus on tänavu ka müügimahust mitu head protsenti maha hammustanud
  • Toidupoodide hinnatõus on tänavu ka müügimahust mitu head protsenti maha hammustanud
  • Foto: Andras Kralla
Statistikaameti andmetel kasvas tarbijahindade harmoniseeritud indeks, mida kasutatakse euroalas liikmesriikide hinnatõusu võrdlemiseks, augustikuus aastaga 3,4 protsenti.

Seotud lood

Uudised
  • 27.08.24, 15:29
Jaekaubanduse müügimaht väheneb, eratarbimine on nõrk
Vaatamata Eesti majanduse aeglasele taastumisele on sektorite kindlustunne jätkuvalt nõrk. See pidurdab majandusaktiivsust ja tarbimise kasvu, kuid intressimäärade langus peaks euroala sisemajanduse nõudlust järgmisel aastal hoogustama, prognoosivad Swedbanki ökonomistid.
Uudised
  • 26.08.24, 09:35
Kaubanduse brutopalk tõusis teises kvartalis 6%
Lisatud kommentaar!
Statistikaameti andmetel oli keskmine brutokuupalk 2024. aasta teises kvartalis 2007 eurot, mis on 7,2% kõrgem kui eelmisel aastal samal ajal. Kauanduse brutopalk kerkis aga 6%, 1728 euroni.
Uudised
  • 07.08.24, 16:42
Raul Eamets: värske hinnastatistika viitab, et tuleb olla valmis pikemaks hinnaralliks
Päris palju on viimasel nädalal kirjutatud sellest, kas Eesti on ELi kallimate riikide seas või mitte. Nagu ikka, sõltub kõik sellest, milliseid numbreid vaadata. Üldise hinnataseme võrdluses kindlasti ei ole. Teatud kaubagruppide osas oleme aga juba päris kallis riik (näiteks toit, riided), mingite kulude osas on veel minna pikk tee (näiteks energia või kinnisvara vallas).
Uudised
  • 07.08.24, 09:53
Inflatsiooni veab teenuste hinnatõus
Hinnatõus kiirenes juulikuus 3,4 protsendile, juunikuuga võrreldes olid hinnad 0,3% kõrgemad.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele