• 02.12.25, 13:30

B2B-müügi murdepunkt: miks otsus sünnib alles siis, kui müüja võtab vastutuse

B2B-müügis ei piisa heast lahendusest ega põhjalikust pakkumisest - otsus sünnib alles siis, kui müüja julgeb võtta vastutuse kliendi eest. Saates avab Primendi kaasasutaja ja müügikonsultant Rene Kaalo, miks on just see hetk müügiprotsessi tegelik murdepunkt ning kuidas müüja roll muutub pakkujast strateegiliseks partneriks.
Silver Rooger ja Rene Kaalo.
  • Silver Rooger ja Rene Kaalo.
  • Foto: Äripäev
Juttu tuleb sellest, kuidas lühendada venivaid müügitsükleid, sõnastada teenuse väärtust nii, et klient näeks kasu kohe, ja miks hind ei ole enamasti peamine takistus. Rene jagab enda kogemusi Primendi kasvuloost, keerukatest projektidest ning olukordadest, kus välkotsus päästis kliendi töö seiskumisest. Saates tuleb juttu ka tänastest küberohtudest ja sellest, miks B2B-teenusepakkuja peab suutma anda kliendile kindlustunde isegi siis, kui tehnoloogias tekib ootamatus.
Kuulaja saab ausa pildi sellest, mis tegelikult mõjutab B2B-ostuotsuseid ja milline vastutuse tase eristab tugevat müüjat keskpärasest. Saadet juhib Silver Rooger Dominate Salesist.
Nimed müügitahvlil
B2B-müügi murdepunkt: miks otsus sünnib alles siis, kui müüja võtab vastutuse
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele