• 18.10.24, 14:33

Eesti kaerajoogitootja läks põhja: tarbija otsis odavamaid tooteid

Kaerajoogitootja Jane Kaerajook sattus lõplikult raskustesse ja taotles pankrotti.
Jane Kaerajoogi asutaja Jane Kaljulaid tõdes, et ettevõtet ei õnnestunud tal päästa.
  • Jane Kaerajoogi asutaja Jane Kaljulaid tõdes, et ettevõtet ei õnnestunud tal päästa.
  • Foto: Erakogu
“Usun, et turg ja tarbija on õiglased ning nende sõnum oli, et sellises majanduskeskkonnas sellise hinnaga preemiumtoodet nii sageli enam ei soovita osta,” tõdes ettevõtte asutaja ja juht Jane Kaljulaid.

Seotud lood

Saated
  • 07.08.24, 09:00
Saaremaa väiketootja kogemus laadalt: inimene lihtsalt ei tarbi
Kui käia laatadel, siis silmaga on näha parajal määral inimesi liikumas, kuid nende tarbimine on vähenenud, märkis Saaremaal tegutseva väiketootja Wöseli üks asutajatest ja juhatuse liige Katrin Sepp.
Uudised
  • 25.11.22, 10:35
Rautsi Talu: Eestis väiketootjana tegutsemiseks peab missiooni ja hullust olema
Selveri juhatuse liige Kristi Lomp ütles hiljutises intervjuus, et praegu valitseva energiakriisi tõttu võib väiketootjaid oodata ees uste sulgemine. Rautsi Talu juhatuse liige Taavi Põri ütleb, et väiketootjad võivad ju vahetada eriala, aga vastuseta jääb küsimus, mida eestlased siis tulevikus sööma hakkavad.
Uudised
  • 10.10.22, 10:10
Kristi Lomp: kahju, et kohalike toidutootjate aastatepikkune töö lühikese ajaga näppude vahelt libiseb
Selver on alati oma valikus eelistanud eestimaist, sealhulgas väiketootjate kaupa. Suurenenud tootmiskulud panevad aga tootjad fakti ette: kas tõsta toote hinda või panna uksed kinni. Kas tarbija hakkab eelistama hinda toote päritolule? Selveri juhatuse liige Kristi Lomp räägib Eesti toidutööstuse seisust, jaeketi väljakutsetest ja kriisi õppetundidest.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele