• 17.10.24, 13:39

Rimi muutis hinnasiltide poliitikat

Rimi tegi muudatusi oma hinnakommunikatsioonis, muutes soodushindu kuvavad hinnasildid roosaks.
Rimi muutis hinnasiltide poliitikat
„Soovisime teha hinnad selgemaks ja lihtsamini arusaadavaks nii oma klientidele kui ka töötajatele,“ selgitas Rimi turundusjuht Marta Vihtre. Uue süsteemi kohaselt on hinnasiltide värvidel selge tähendus – valge tähistab tavahinda, kollane värv aga soodushinda kõikidele klientidele ning roosa värv kuvab kliendikaardi omanikele mõeldud sooduspakkumisi. “Roosa värv aitab meie lojaalsete klientide jaoks pakkumised esile tuua ning muudab hinnakommunikatsiooni paremini arusaadavaks,“ selgitas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 30.09.24, 12:32
Rimi tegevjuht Kristel Mets: plaan on kauplusi avada ja sulgeda
Seoses kasvavate tööjõu- ja rendikulude ning maksudega võib kahaneda rõiva- ja elektroonikakaupade käive, mis võib viia mõningate füüsiliste kaupluste sulgemiseni.
Uudised
  • 26.09.24, 11:23
Mõjukad kliimaeesmärgid: Rimist saab nullheitega toidupoekett
Rimi emafirma ICA Grupp võtab sellest aastast kasutusele teaduspõhised kliimaeesmärgid, et aidata kaasa Pariisi kliimakokkuleppe saavutamisele.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele