• 17.10.24, 13:39

Rimi muutis hinnasiltide poliitikat

Rimi tegi muudatusi oma hinnakommunikatsioonis, muutes soodushindu kuvavad hinnasildid roosaks.
Rimi muutis hinnasiltide poliitikat
„Soovisime teha hinnad selgemaks ja lihtsamini arusaadavaks nii oma klientidele kui ka töötajatele,“ selgitas Rimi turundusjuht Marta Vihtre. Uue süsteemi kohaselt on hinnasiltide värvidel selge tähendus – valge tähistab tavahinda, kollane värv aga soodushinda kõikidele klientidele ning roosa värv kuvab kliendikaardi omanikele mõeldud sooduspakkumisi. “Roosa värv aitab meie lojaalsete klientide jaoks pakkumised esile tuua ning muudab hinnakommunikatsiooni paremini arusaadavaks,“ selgitas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 30.09.24, 12:32
Rimi tegevjuht Kristel Mets: plaan on kauplusi avada ja sulgeda
Seoses kasvavate tööjõu- ja rendikulude ning maksudega võib kahaneda rõiva- ja elektroonikakaupade käive, mis võib viia mõningate füüsiliste kaupluste sulgemiseni.
Uudised
  • 26.09.24, 11:23
Mõjukad kliimaeesmärgid: Rimist saab nullheitega toidupoekett
Rimi emafirma ICA Grupp võtab sellest aastast kasutusele teaduspõhised kliimaeesmärgid, et aidata kaasa Pariisi kliimakokkuleppe saavutamisele.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele