• 22.11.24, 11:01

Realiseerimiskeskuse juht: kõige odavama kraami ostmise aeg on möödas

Realiseerimiskeskuse juht Tõnu Eermann rääkis, et kõige-kõige-kõige odavamate asjade müümine enam ei kanna ning sedasi klienti poodi enam ei meelita.
Kõige värskem Realiseerimiskeskuse kauplus aadressil Pärnu mnt 421
  • Kõige värskem Realiseerimiskeskuse kauplus aadressil Pärnu mnt 421
  • Foto: Realiseerimiskeskus
1990ndate järgses Eestis oli riik mattunud pankrotistunud ettevõttete laviini alla, millest paljud ostsid ära ettevõtjad Tõnu Eermann ja Tarmo Hansson. Pankrotistunud varade likvideerimisega käis kaasas ka erinevate laojääkide ja kaupade realiseerimine. “Saabus hetk, mil pankrotistunud ettevõtteid hakkas vähemaks jääma ning selleks hetkeks oli meie tegevus laiemale ringile teada – meile pakuti endiselt laojääke ja varusid,” meenutas Realiseerimiskeskuse juht Tõnu Eermann ettevõtte rajamise algusaega.

Seotud lood

Uudised
  • 10.10.13, 11:09
Edukamad jaekaupmehed 2012
Äripäev avaldas Jaekaubandusettevõtete TOP 111, kes on reastatud 2012. aasta majandustulemuste alusel.
Uudised
  • 30.12.20, 11:55
Mis toimub kaubanduskinnisvara turul?
Colliers International tegevjuht Avo Rõõmussaar rääkis intervjuus, et järjest enam kasvab nende kaupluste formaatide hulk, mis keskenduvad odavale kaubale. Näiteks A1000, Lidl, Pepco, DEPO, Realiseerimiskeskus, Uuskasutuskeskus jne.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele