• 28.11.24, 12:39

Musta reede analüüs: Eesti eksport kasvaks miljardi euro võrra, kui e-kaupleksime sama hästi kui Leedu

Eestlased võtsid e-poodlemise küll varakult omaks, aga meie e-kaubanduse osakaal jääb alla nii Skandinaaviale kui Euroopa Liidu keskmisele ning hiljuti on Leedu läinud Eestist e-kaubanduse ekspordis suurelt mööda, selgub Finora Panga poolt musta reede puhul läbiviidud analüüsist.
Musta reede analüüs: Eesti eksport kasvaks miljardi euro võrra, kui e-kaupleksime sama hästi kui Leedu
  • Foto: Erik Prozes
Eesti ettevõtjate asutatud rahvusvahelise Finora Panga ökonomisti Vaidotas Šumskise sõnul näitab Euroopa Liidu ja erinevate liikmesriikide ametlik statistika, et viimase kümne aasta jooksul ei ole Eesti e-kaubanduse osakaal enam kuigivõrd kasvanud, kuigi Skandinaavia tase on veel kaugel.

Seotud lood

Uudised
  • 27.11.24, 14:15
10 tehnoloogilist trendi, mis mõjutavad kaubandust
IT-visionäär Linnar Viik võttis kümne punktiga Ülemiste keskuse rentnike suurkogul kokku, millised tehnoloogilised trendid mõjutavad täna jaekliente ja kaubandust.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 13:49
Kuidas oma e-poe kulusid allapoole tuua?
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.
Uudised
  • 11.10.24, 12:06
Tõnu Väät: kuidas saab Eesti e-kaupmees globaalselt konkureerida?
“Aasia veebipoodidide, näiteks aina enam populaarsemaks muutuvate Sheini ja Temuga eestlane konkureerida ei suuda, kuid meil on kliendi võitmiseks varuks omad trumbid,” rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
Uudised
  • 25.10.24, 13:30
Kuidas saab Eesti kaupmees väljapoole murda?
Sekslelude poodnik teeks täna alustades paar asja teisiti
Kaubanduse Aastakongressil rääkisid kohalikud kaupmehed Kirki Kubri, Urmas Hiie ning Kristjan Luha olulistest punktidest, kuidas saab eestlasest jaekaupleja välisturgudel hästi silma paista
  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele