• 03.12.24, 13:50

Põhja-Eestis on poevargused stabiliseerunud, Lõuna-Eestis kasvavad koos vägivallaga

Üle Eesti poode, ettevõtteid ja kodusid valvava Viking Security andmetel on pikalt kestnud varguste kasv Põhja-Eestis vähemalt praegu peatunud, kuid Lõuna- ja Lääne Eestis on varguskatseid sel sügisel mullusega võrreldes ligi 50% rohkem ning varaste vägivald on mitmekordistunud.
Põhja-Eestis on poevargused stabiliseerunud, Lõuna-Eestis kasvavad koos vägivallaga
  • Foto: Liis Treimann
Viking Security mehitatud valve juhi Juhan Aia sõnul on selline silmatorkav erinevus piirkondade vahel viimastel aastatel esmakordne.

Seotud lood

Uudised
  • 18.11.24, 12:07
Mängi poevargad üle: uued taktikad, mida teada ja tõrjuda
Järsk hüpe vargustes viis mitmete profivaraste grupeeringute tabamiseni
Poevargused on Eestis juba mitmendat aastat aina sagedasemad ning elukutseliste varaste levinud taktikaid mitmekülgsed. Neid taktikaid teades on tõenäolisem vargad tühjade kätega jätta, nõu annab üle Eesti kauplusi valvava Viking Security mehitatud valve juht Juhan Aia.
Uudised
  • 12.07.23, 10:47
Kauplusevarguste hulk on kasvanud enam kui poole võrra
Tänavu esimesel poolaastal on vargusi registreeritud kaugelt rohkem kui läinud aastal sama ajaga, ootamatut suunda halvemuse poole kinnitavad nii ERGO kindlustuse andmed kui ka politsei statistika.
Uudised
  • 03.10.22, 09:51
Poevargused on tõusuteel – 5 soovitust ettevõtjale, kuidas neid vältida
Selle aasta esimese üheksa kuuga on Eesti jaekaubandus kandnud varguste tõttu eelmise aastaga võrreldes 10% rohkem kahju, aga iga kaupmees saab ka vähese kuluga ise oma poe vargakindlamaks muuta, selgitab Viking Security mehitatud valve valdkonnajuht Juhan Aia.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.17, 10:13
Kuidas panna töötajad ootamatutes olukordades professionaalselt tegutsema?
Töötajate koolitamine on iga kaubandusettevõtte jaoks ülimalt oluline ning lisaks erialastele teadmistele ja teeninduskogemustele on oluline õpetada töötajaid konflikti korral õigesti käituma. Vargus, ebamõistlikult käituv klient, tülid inimeste vahelised ja ähvardamised – need ei pruugi, aga võivad juhtuda ka teie teeninduspinnal. Millised on käitumisjuhised töötajale selliste olukordade puhul? Millised on teie ootused?
  • ST
Sisuturundus
  • 15.12.25, 13:55
Makseautomaat kui uus müügipunkt: lahendus, mis avab ettevõttele uusi võimalusi
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele