Depo investeerib 25 miljonit eurot Eesti teise kaupluse ehitamiseks Lasnamäele
Läti kauplusekett Depo ehitab koostöös Infortariga Lasnamäele Tallink Tennisekeskuse kõrvale Depo kaupluse pindalaga 30 000 ruutmeetrit, kauplus on kavas avada 2026. aasta sügisel. Kahepeale investeeritakse Lasnamäele muljetavaldav summa.
Projekti koguinvesteering ulatub ligikaudu 52 miljoni euroni, millest 27 miljonit eurot investeerib Infortar kinnisvaraarendusse. Depo omakorda kavatseb investeerida Depo kontseptsioonile vastava kauplemiskoha loomisesse 25 miljonit eurot.
Kahenev ostujõud ja ehitustegevus on toonud kaasa olulised kukkumised ehituskaupade müüginumbrites viimase nelja kvartali jooksul, selgus Infopanga kvartaliraportist.
Kuigi aasta võrdluses kasvas ehitusmaterjalide tootjate käive neljandas kvartalis 87 protsenti, siis kvartalite võrdluses pöördus käesoleva aasta alguses tootjate koondkäive langusesse, rääkis Äripäeva Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.