Möödunud aasta oli kaubandussektori jaoks küllaltki keeruline, peegeldades Eesti majanduse üldisemaid arenguid. Pikalt kestnud majanduslangus ja tarbijate kindlustunde kukkumine seadsid nii kaupmeestele kui ka klientidele mitmeid proovikive, rääkis Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.