• 13.01.25, 10:05

A1000 Marketi ostuosakonna juhi kingadesse astus Marge Kikas

Marge Kikas on asunud A1M, tuntud ka kui A1000 Marketite kauplusteketi ostuosakonna juhi positsioonile, lahkudes Bauhof Grupi müügi- ja turundusjuhi ametikohalt.
Eelnevalt on töötanud Marge Kikas Bauhofi müügi- ja turundusjuhi positsioonil, samuti müügijuhina Maximas ning ABC Supermarkets AS müügijuhina kui ka kategooriajuhina
  • Eelnevalt on töötanud Marge Kikas Bauhofi müügi- ja turundusjuhi positsioonil, samuti müügijuhina Maximas ning ABC Supermarkets AS müügijuhina kui ka kategooriajuhina
  • Foto: Erakogu
Marge Kikasel on pikaajaline kogemus kaubandusvaldkonnas, olles töötanud juhtivates valdkonna ettevõtetes juba pea 20 aastat. Uues rollis A1M ostujuhina seab ta eesmärgiks laiendada A1000 Marketite kliendibaasi, muutes kaupluse eelistatud valikuks igapäevaste toodete soetamisel läbi hea kaubavaliku ja soodsate hindade.

Seotud lood

Uudised
  • 20.10.23, 12:13
Bauhofis alustas tööd kolm uut juhti
Bauhofiga liitus finantsjuht Andrei Sergejev, kommertsdirektor Dmitrijs Jurgelevics ning müügi- ja turundusjuht Marge Kikas. Bauhofi tegevjuht näeb uutes tiimiliikmetes kompetentsi ja oskust teha tulemusi.
Kohalikud
  • 28.11.24, 10:22
Hinnapomm kaupluse omanik: millel head hinda pole, seda ei müü
Tartus avati kevadel legendaarse nimega pood Hinnapomm, mis nüüd müüb rõivaste ja muu nodi asemel hoopiski toidu- ja esmatarbekaupu.
Uudised
  • 22.11.24, 11:01
Realiseerimiskeskuse juht: kõige odavama kraami ostmise aeg on möödas
Realiseerimiskeskuse juht Tõnu Eermann rääkis, et kõige-kõige-kõige odavamate asjade müümine enam ei kanna ning sedasi klienti poodi enam ei meelita.
Uudised
  • 15.10.24, 12:06
Solarise keskuse omanik asus kinnisvara müüma
Colliers müüb Rootsi kinnisvarafondi siinsest portfellist kolme hoonet ehituspoe Bauhof rendilepinguga ning ühte A1000 Marketi rendilepinguga hoonet. Samale omanikule kuuluva Solarise kaubanduskeskuse kohta ei ole omanikud otsust teinud.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele