• 29.01.25, 17:19

Starbucksi samm taimse piima eest lisatasu kaotada tõi müügikasvu

Starbucks teatas teisipäeval oodatust parematest müügitulemustest eelmises kvartalis. See on märk, et septembris ettevõtte juhiks saanud Brian Niccoli tehtud muudatused on ettevõtte õigesse suunda liikuma lükanud, vahendas Yahoo Finance.
Umbes pool aastat Starbucksi juht olnud Brian Niccol on ettevõtte muudatuste abil tõusule lükanud
  • Umbes pool aastat Starbucksi juht olnud Brian Niccol on ettevõtte muudatuste abil tõusule lükanud
  • Foto: Zumapress.com/Scanpix
Seattle'i kohvihiiglane ütles, et 29. detsembril lõppenud 13-nädalase perioodi tulud olid 9,4 miljardit dollarit. Tulemus ületas nalüütikute prognoosi, milleks oli 9,3 miljardit dollarit.

Seotud lood

Uudised
  • 06.12.24, 12:03
Sooduskampaaniate hitid on kodukaup, elektroonika, kohv ja Hiina veebipoodide tooted
Novembri viimasel nädalal, mil jaemüüjad meelitasid ostjaid suurte allahindlustega, ostlesid eestlased, lätlased ja leedukad aktiivselt veebipoodides. Seejuures olid kõigi Balti riikide elanike eelistused sarnased ja peamiselt osteti kodukaupu, elektroonikat, kohvi ja Hiina veebipoodide tooteid, teatas Venipak.
Uudised
  • 06.12.24, 09:46
Lenno Uusküla: hinnatõus jätkub täie hooga
Statistikaameti andmetel langes tarbijahinnaindeks 2024. aasta novembris võrreldes oktoobriga 0,4% ning tõusis võrreldes eelmise aasta novembriga 3,7%. Mulluse novembriga võrreldes olid kaubad 2,5% ja teenused 5,6% kallimad.
Uudised
  • 21.11.24, 16:45
Mitmekordselt tunnustatud: Viru Toidutänava restoranid said hulgaliselt auhindu
Viru Keskuse Toidutänav on juba üle kahe aasta pakkumas kesklinnas toiduelamusi. Hiljutistel restoranide mõõduvõtmistel said Toidutänava restoranid tunnustust nii eriala spetsialistidelt kui ka külastajatelt.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele